13 Ağustos 2014 Çarşamba

MİSAFİRİN TELEFON SORUNSALI

Eve gelen misafirin daha kapıdan içeri girer girmez telefonuyla oynamaya başlaması kadar kötü ve ayıp bir şey var mı?

Misafir bizi görmeye / bizimle sohbet etmeye mi geliyor, yoksa telefonuna gömülmeye mi?

Bir saat bakmasanız incileriniz mi dökülüyor?

Misafiri çocukluğumdan beri çok severim. Anneme sürekli "Anne en yakın misafir ne zaman geliyor?" ya da "Ara da birileri gelsin bu akşam bize!" derim. Kurabiyeler, çay sofrası, misafir muhabbeti kadar güzel bir şey var mıdır? Ben çok severim. Misafir ağırlamayı da misafirliğe gitmeyi de çok severim. Çocukluğumda annemle misafirlerin yanında çok oturmuşumdur, hala da öyleyimdir. Yani gerçekten çok severim bu sohbetleri, samimiyeti, sıcaklığı.

Ama bana bakmak yerine telefonuna bakmaya gelen misafirler... Lütfen başka kapıya!

Haksız mıyım Allah aşkına?

6 yorum:

  1. :)) Çok haklısın eve sokmamak gerek ama nasıl dicen ?!

    YanıtlaSil
  2. öyle gerçekten sohbet ederken hele de ben konuşurken karşıdakinin sürekli telefonla oynaması da beni çıldırtıyor mesela..
    evimin şifresini isteyenlere bazen vermiyorum ben :)))) bilmiyorum eşim yeni değiştirmiş falan diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Ay bir de bunun sohbet etmeye geldim deyip eve giren, telefondan başını kaldırmayan, utanmasa karşısında oturmamıza rağmen mesaj iletişim kurmaya çalışacak olan tipler var..Rencide edilesi tipler :/

    YanıtlaSil
  4. İnternet için gelen bi kaç komşucuklar vardı bizde de. En son kapının önüne koyduk. Ne yapalım boşa yer kaplıyorlardı evde. Bazen hayatımızdan da gereksiz insanları temizlememiz gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  5. Şarja hiç kızmam gıcık olmam.. ama modemdi internetti hoşlanmam.. sohbet edeceğiz bırak o telefonu diye dellenirim :) allahtan ender öyle insanlar var evime gelen :)

    YanıtlaSil
  6. ah ah bu telefon çılgınlığı :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...