22 Ağustos 2014 Cuma

WHATSAPP'TA İLK 3 GÜNÜM (VE NEDEN BU KADAR GECİKTİĞİM)

Geçen gün buradan sonunda WhatsApp uygulamasını indirdiğimi duyurmuştum... Şimdi gelelim WhatsApp'la geçen ilk günlere...

1. gün: Ne kadar güzel bir şey bu! Bedavaya mesajlaşıyorsun. Ama "görüldü" diye bir bildirim yok sanırım. Facebook'ta var mesela. Ne de güzel bir bildirim o. Keşke burada da olsaymış. Çünkü mesaj attığım kişi mesajımı aldı mı almadı mı bilmek istiyorum. Neyse. Bazı arkadaşlarım nihayet WhatsApp'a katıldığım günü "bayram" ilan ettiler! Hal böyle olunca mesajlaşmanın sonu olmadı...

2. gün: Bir sürü simge var burada! Bunlara emoji deniyor. Ama çoğu gereksiz. Yani ben nerede kullanayım tango yapan kırmızı elbiseli kadın emoji'sini şimdi, söyler misiniz? Sevgilim olacak da, romantik bir akşam yemeğine çıkacağız da... Bak orada da ben kullanamamış oluyorum. Kullanan yine karşı taraf olacak. (Arkadaşlarıma sordum da, bu simge, yani emoji epey popülermiş. Ama ne nerede öğrenmem zaman alacak gibi.)

3. gün: Girilmesi gereken gruplara girdim. Çok şükür ki öyle her an onlarca kişisel fotoğrafını gönderen üyelerden oluşmuyor bu gruplar. Aklı başında gruplar yani. Ama okul açılınca yeni, saçma sapan ve laf aramızda aslında gereksiz bir sürü grup açılacağını da şimdiden görür gibiyim. Önce girip sonra çaktırmadan çıksak kimsenin dikkatini çeker mi acaba?

Alışma günlerim devam ediyor...

Peki neden WhatsApp'a girmek istemiyordum?

1. WhatsApp'ı tahtından edecek yeni bir uygulamanın çıkması yakındır diye beklemekten...

2. Mesajlaşmak için ille de bu uygulamanın şart olmamasından...

3. WhatsApp gibi uygulamaların özgürlüğümü elimden almasını istemediğimden...

4. Telefona esir olmak istemediğimden...

5. Aslında hiç gerekli olmadığından...

Ne var ki herkes ısrar edince ve gerekli olunca, mecburen WhatsApp'a girdim. Ama o şarkıdaki gibi bana yalan söylediler. Aslında herkes WhatsApp'ta değilmiş. WhatsApp'ı olmayan bir sürü kişi varmış. Ve ben de şimdi o "cool" grubun dışında kaldım... (Bakın -tabii ki düşüncelerim doğru ama- bunları  bu üslupla gülelim diye yazıyorum. Sakın ciddiye almayın!)

Sorular:

1. Blog'lar niye bu kadar boş? Tatil/düğün/sünnet falan tamam ama bir ay boyunca hiç uğramayan ya da kendi sitesine de girmeyenler var?

2. Kafa'nın 2. sezonda da devam edecek olan serisi hangisi olsun? Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam mı yoksa Apartman mı? Görüşlerinizi bekliyorum...

3 yorum:

  1. Goruldu olmamasi cok guzel bence. Gorup de gormemezlikten gelmek filan fjfjjffh

    YanıtlaSil
  2. what's up çok fenaaaa.Elimden telefon düşmüyordu.Taa ki uygulamayı silene kadar.Ama zevkli.Can sıkıntısına birebir :)

    YanıtlaSil
  3. apartman devam etsin. ne olcak ki acaba. cihangirde esrar devam ediyor :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...