18 Ağustos 2014 Pazartesi

WHATSAPP MERT?!


Diren diren nereye kadar? An itibariyle WhatsApp'a girmiş bulunuyorum! WhatsApp'ı tahtından edecek bir uygulama ha çıktı ha çıkacak diye beklerken baktım olmuyor, sonunda ben de bu akıma teslim oldum. Ama şu anda kendimi çok tuhaf hissediyorum. İşte WhatsApp'la geçirdiğim ilk dakikalarımda cahil cahil sayıkladıklarım...

1. WhatsApp benden 0,33 lira para aldı. Sizden de almış mıydı?

2. Available, closed, busy falan yazıyor. Bunlar otomatik mi çıkıyor yoksa kullanıcı kendi mi yazıyor?

3. Son görülme saati telefonun en son açık olduğu saat mi yoksa WhatsApp'a girildiği saat mi? Çünkü telefon açık olunca ister istemez WhatsApp'ta da olunmuyor mu?

4. Bir de burada profil güncelleme belası çıktı başıma! Fotoğraf olarak facebook ya da twitter'dakini mi kullansam yoksa şöyle yakışıklı bir selfie mi çekilsem?

5. Benim WhatsApp'a girdiğim kullanıcılara bildirim olarak gidiyor mu?

6. Mesajlar üçüncü kişi tarafından okunuyor mu?

7. İstemediğim kişiyi engelleyebiliyor muyum?

8. Ne? Engellesem bile o kişi bana mesaj yollayabiliyor mu? Böyle saçmalık olur mu!

9. Meğer rehberimdeki kişilerin yarısının WhatsApp'ı yokmuş! E hani herkes WhatsApp'çıydı?

10. Acaba fazla kullanmadan silsem mi?

7 yorum:

  1. :) paralı mı olmuş vay bee ben uzun süredir kullanıyorum hiç böyle bişiyle karşılaşmadım
    Kullanıcı engelleyebiliyorsun ve sana mesaj atamıyor ama nasıl yapılıyor bilmiyorum henüz kimseyi engellemedim :)
    son görülme whats upa girdiğin son zaman aralığı olmalı :) diğerlerine de başka birisi cevaplasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazel ben espri olsun diye yazmıştım ama ciddiye alıp cevaplamanız çok güzel, teşekkür ederim. (Paralı evet. Her yıl da para verilecekmiş.)

      Sil
    2. ahahah çok kekim yahu :)

      Sil
  2. whatsapp 1 yıldan sonra ücretli, Ben 5$ verip 3 yıllık satın aldım. (:
    Msn de ki gibi durum iletisi yazabiliyorsun ama dinlediğin müziği göstermiyor.
    Son görülme saati senin whatsapp tan çıktığın saat, sevgiliyle ayrılma sebebi, örnekleri çok var. :D
    Whatsapp ı facebook satın aldı, ama NSA %100 istediği veriye ulaşıyordur. (:
    whatsapp ta dosya transferi çok kullanışlı.

    Hayırlı olsun.. (:
    Rehberlerinde kayıtlı olduğun numaraların kullanıcıları; whatsapp kişilerini güncellediğinde sen de onlarda whatsapp lı olarak görünüyorsun.
    whatsapp a girdiğin bildirim olarak kimseye gitmiyor.

    YanıtlaSil
  3. benim çok sevdiğim bir uygulama

    YanıtlaSil
  4. Bende yok :)
    güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. ha ha ben de esir olmayım diye kullanmıyom henüz bakalım :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...