14 Nisan 2015 Salı

BİR TÜRLÜ ISINAMADIĞIM 6 ŞEY

Pazar akşamının iki rekabetçisi de iki ağır topunu kaybetti... O zaman Gönül İşleri atağa geçmek için daha ne bekliyor?


O Hayat Benim, Nuran'ı diziden uğurlarken meğer aynı anda Şeref Meselesi de Sibel'i öteki tarafa yolculamakla meşgulmüş... Yeşim Ceren Bozoğlu ve Yasemin Allen, başrolünde oynadıkları dizilerden ayrıldılar. Peki reyting kaybeden Gönül İşleri için bundan iyi fırsat olabilir mi? Dizi bir an önce senaryosunu güçlendirmeli ve sahalara dönmeli (Ama bir yandan da bunu asla başaramayacağı ve sezon sonunda yayından kaldırılacağı endişeleri var içimde)... Bu fırsatı değerlendirmek onlara kalmış...Tavsiyeler benden, uygulaması yapımcılardan...

NURAN GİDER, KAVGA BİTER Mİ?

Nuran'ı canlandıran Bozoğlu twitter'ına "Nuran gider, kavga biter!" diye yazmış ve diziden olaylı bir şekilde ayrılmıştı... Mahkemenin sürdüğünü de belirtmişti... Ama bu ayrılığı seyirciye saygısızlık olarak yorumlandı... Nuran en son memleketi Mersin'e giden bir otobüse binmişti... Keşke böyle, ucu açık kalsaydı... Ama yok, senaristler Nuran'ı illa öldürdüler! Dizinin yeni bölümünde otobüs kaza yapacak, Nuran ölecek ve Nuran yerine onun ablası çıkagelecek! O abla da Oya Başar. Ama böyle numaraları Karagül'de yapıyorlar zaten... Hoş her dizide yapılıyor... Bir karakter ölünce yerine kaynı, eltisi, eltisinin kızı, görümcesi, kapı komşusu, hatta ben, sen, biz, siz, onlar bile gelebiliyor... Bıktık yahu! Bıktık bu ucuz numaralarınızdan!

Not: Ben dizinin kan kaybedeceğini asla düşünmüyorum. Efsun hala dizide. E Sakine de var. Oya Başar nasıl bir rolle gelecek şimdilik bilinmez, ama dizi, en azından bu sezonu yine alnının akıyla tamamlayacak gibime geliyor. Ne de olsa Muhteşem Yüzyıl'dan Meryem'i ağlayarak uğurlamış, ama Vahide'yi de bağrımıza basmış bir seyirciyiz biz!


Ben bu İrem Derici'yi bir türlü sevemedim. Yok, sesini mesini bilmem de duruşu, söyledikleri, kişiliği, karakteri hep bir ters... İlk agresif çıkışını üniversite öğrencilerine küfürle karışık bazı şeyler söyleyerek yapmıştı... Durmadı... Böyle sert açıklamalar yapmaya devam etti... En son bombası ise şu oldu: "Şarkıları en çok tıklanan benim, beni kıskansınlar... Tam bir başyapıtım!"

Benim bildiğim başyapıt Dostoyevski'nin, Yaşar Kemal'in eserleri için falan denirdi ya... Neyse... Ne diyelim... Okuyup hızlı hızlı geçelim...

Hazır böyle bir "bir türlü sevemediklerim/ısınamadıklarım" listesi yapmaya başlamışken, o zaman devamını da getireyim:

1. İrem Derici

2. Her şeyinin kurgu olduğunu bildiğim Survivor, Ütopya ve İşte Benim Stilim

3. Mustafa Ceceli

4. Seda Sayan'ın evlilik programı

5. İlker Ayrık'lı Ben Bilmem Eşim Bilir (İlker Ayrık bir tek bana mı sempatik gelmiyor, aksine çok itici geliyor yahu?)

6. O Hayat Benim'in Arda'sı (Dizi güzel de, bu Arda'da rol yapma yeteneği sıfır mı ne?)

Ben bu 6'lıyı bir türlü sevemedim... Isınamadım... Merak etmedim... İlgimi çekmedi...

Diyelim geçelim... (Listede sıralama yoktur. Karışıktır.)

***
 
Kafelerimizde (ne yazık ki) son durum budur...
 
 
 

8 yorum:

  1. İrem Derici'nin bir numara olması da enteresan hani :)

    YanıtlaSil
  2. 5 numara hariç, diğerlerinde hemfikiriz. Programı çok takip etmesem de İlker Ayrık'ın hakkını vermek gerek..:)

    YanıtlaSil
  3. 5 numara hariç, diğerlerinde hemfikiriz. Programı çok takip etmesem de İlker Ayrık'ın hakkını vermek gerek..:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sevmek istiyorum ama ilgimi çekmiyorlar nedense... Yani tamamen zevk ve beklenti meselesi aslında... :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de 5 numara hariç katılıyorum. Mustafa Ceceli hariç diğer şeçeneklere gıcık da oluyor olabilirim. Onu sadece sevemiyorum. İlker Ayrık , programı arada izliyorum , nadiren de olsa, farklı geliyor. Hani yakışıklı değil, çirkin bile denilebilir, saçları gidince daha iyi oldu ama genel yakışıklı kavramına uymuyor. Yani sırf tipten , dış görünüşten kazananlardan olmadığını düşündüğümden midir , bilinmez ben başarılı, komik buluyorum.Laf Ebeleri programında sevmeye başlamıştım onu.

    YanıtlaSil
  6. Ilker Ayrik haric digerlerine tamami ile katiliyorum. Kendisinin programini da surekli takip ettigimi soyleyemem ama denk geldigimde de severek izliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Kafa Dengiyiz Kafa Dergi! Ben de isinamadim hic birine!

    YanıtlaSil
  8. Bence Efsun giderse dizi biter...gerisi boş :)
    Ama Nuran da çok önemliydi.. dizi mizi fazla izlemem ama bu diziye arada bakıyorum bakınca da kalkamıyorum başından :) nuranın cenazesi salya sümük yaptı beni :)
    https://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...