16 Nisan 2015 Perşembe

YORULDUK!

Güncelleme: Yana bir anket koydum, oylarsanız sevinirim! O site Euro ile çalışıyormuş. Bölüm bölüm hikayeler konuluyor, bunlar satın alınıp okunuyor. Bilgisayardan, telefondan, tabletten, e-book'unuzdan. Yurt dışında çok popüler böyle şeyler, bizde de yeni yeni. Neyse siz oyunuzu verin lütfen. Kim bilir, belki de kitaptan önce Ters Düz'le orada buluşursunuz!

Yayınevlerinin bu prosedürlerinden gına geldi!
Yoruldum!
En sonunda elle çoğaltacağım kitabı o olacak!
Sahi, öyle mi yapsam acaba, ha, ne dersiniz?
Ya da blog'da yayımlasam?
Ama durun yahu, bunu zaten yapıyorum!
O zaman, bölüm bölüm kitap yayımlanan bir site var. Adı publitory.com sanırım. Burada mı yayımlasam ben de? Yayımlasam okur musunuz?
Aman!
Yorulduk yahu şu kitap sıkıntısından artık, değil mi?

Not: Şu publitory ilginç bir platform aslında. Tamamen e-kitap sistemiyle hareket ediyor. Ben de hikayeyi bölüm bölüm yayımlamayı severim, biliyorsunuz. Bunu yıllardır blog'da yapıyorum. Aslında olabilir. Ama satın alınılır mı oradan, orası muamma. Ayrıca matbu sevdamı kalbime mi gömeyim? Publitory'ye bakıp yazsanıza sahi görüşlerinizi, bekliyorum.

6 yorum:

  1. Publitory'i bilmiyorum da, Wattpad var. Android, Ios uygulaması falan da var. Yayınevi denilen yer de sonuçta ticarethane ama hakkını da çok yedirmemeye çalış derim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir girişime benziyor. Hakların da korunduğunu söylüyor. 3-5 ünlü yazarı çekip biraz reklam yaparlarsa yürür bu uygulama :)

    YanıtlaSil
  3. Vay! Enteresan... Araştırmalı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Publitory hiç duymadım ilginç.
    Wattpad bir de Tosbağa Kitapta var.
    Bir blogçu arkadaşımız ikinci kitabını Tosbağa Kitapçılıkda yayımladı bir bak derim ordada elektronik olarak kitapları indirebiliyor okuyabiliyoruz.
    Matba aşkı demişsin ama bende şahsen kitabın sayflararına dokunabileceğim bir kitap olmasını isterdim ama karar senin başarılar :)

    YanıtlaSil
  5. güzelmiş uygulama. ama satın da alırım ben, bilemedim:P

    YanıtlaSil
  6. Ben de yazdıklarımı kendi paramla kitap yaptırdım..cinius yayınları diye bri yere. 2010 dai...umarım herşey gönlünüzce olur
    https://loveandsmile.wordpress.com/2010/11/13/kitabim-hayalim/

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...