6 Nisan 2015 Pazartesi

BİRİ "BLOG" MU DEDİ?

Biri "blog" mu dedi? www.kafadergi.blogspot.com

 

7 yorum:

  1. Acı bir konu aslında insanların hayatlarını netten takip edebilmek. Yaptıklarınız aradığınız her şey takip ediliyor profiliniz oluşturuluyor ve size ona uygun şeyler gösteriliyor. Evet faydaları var, aradığınızı kolay buluyosunuz ya da polis sosyal medya hesaplarından katilin profilini çıkartabiliyor oldukça rahat bir şekilde mesela. Ama yine de bu fazla açıklık beni bazen korkutuyor. Sıçarken bile bizi izliyorlar derler ya eskiden güler hadi len derdim şimdi internet sayesinde bu mümkün. Yazarsın, çekersin sisteme kaydedilir biter. Korkunç değil mi?

    YanıtlaSil
  2. herkes yazsın, daha çok paylaşalım güzellikleri, sevgiyi, iyi niyeti belki bloglar öğretir bu güzel duyguları kimbilir?

    YanıtlaSil
  3. heh heh he:)
    tarz meselesi elbette,paylaşmak istediğin şey sana kalmış öyle değil mi?
    çok eğlenceli olmuş ama,bayıldım

    YanıtlaSil
  4. harika bir çalışma:)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş ve değişik bir Kafa'nız! varmış :) Davetiniz için teşekkürler.. Size katıldım bende beklerim! ;)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...