30 Nisan 2015 Perşembe

BÖYLEYKEN BÖYLE

Bugüne dek yorumlarınıza (bana bir soru sormadığınız sürece) çeşitli nedenlerden ötürü cevap vermedim. İlki, verilen cevaplar yorum sayısını artırıyor diyeydi. Yani yazıda eğer yirmi yorum varsa, ben hepsine cevap verince kırk olacaktı ve bu da bana doğru gelmiyordu. İkinci neden de övgü ve iltifatlara her sefer teşekkür ederim yazmak ukalaca ve gereksiz geliyordu. Ama artık yorumlarınıza yanıt vereceğim. Öyle ya da böyle. Yazın, sorun bana! İyi akşamlar!

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Öyküler de haftaya başlıyor bu arada... :)

      Sil
  2. Uzaklardayken yeni kararlar almışsınız...
    Türkiye ve Dünya Gündemi başlığına aldım bloğunuzu...
    Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerinizi çok önemsiyorum! :)

      O başlık işini anlamadım ama?

      Sil
    2. Bloguma gelin, soldan sağa,sağdan sola bir bakının sadece.

      Sil
  3. Merhaba efendim bende iadeyi ziyaret yapayım dedim takibimde siniz:)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...