13 Nisan 2015 Pazartesi

YOĞUNUM. YOĞUNSUN. YOĞUN.

Yoğunluk hiçbir şeye benzemiyor...

Bir yandan kitap muhabbeti bir yandan okul işleri...

Kendi derslerimin yanı sıra edebiyattan seçmeli bir ders aldım... Ben daha 1. sınıfım ve ders 4. sınıfın bitirme dersi... Niye böyle bir ders seçtin derseniz, ben de bilmiyorum! Beş tercih yaptım ve bu ders içlerinden biri bile değildi, ama seçecek ders kalmayınca mecbur bu dersi seçtim edebiyata olan ilgimden dolayı... Ne var ki ders de hoca da çok ağır... Bir sürü ödevi var... Mesela ben bu hafta Yaşar Kemal'in "Yılanı Öldürseler"i hakkında bir sunum yapacağım, haftaya da bunun raporunu vereceğim... Aynı zamanda yine bu hafta Latife Tekin'in "Sevgili Arsız Ölüm"ü hakkında 10-12 sayfalık bir yazı yazacağım... Anlayacağınız yoğunum... Ayrıca günlük hayatta da başka bir sürü yoğunluklarım var... (Merak ettim, sizin eğer okuduysanız bu kitaplar hakkında görüşleriniz nedir?)

Kısacası yaz yaz yaz yaz yaz... Yani Microsoft Word'le ilişki içindeyim!

Kitap mı? Kitap çıkacak elbette... Öyle ya da böyle... Bunun yoğunluğundan, son okumaların yorgunluğundan hiç şikayetçi değilim...

Takipte kalın! facebook.com/ofluoglumert ve twitter.com/ofluoglumert

6 yorum:

  1. Bol çalışmalar... Bol kolaylıklar dilerim.. zor elbette.. ama meyve toplama zamanı da gelir..)

    YanıtlaSil
  2. Bol çalışmalar... Bol kolaylıklar dilerim.. zor elbette.. ama meyve toplama zamanı da gelir..)

    YanıtlaSil
  3. sevgili arsız ölüm okudum ama hatırlamıyom şimdi tabii iyi kitaptı. yılanı öldürseler de okudum. ama onu da hatırlamıyorum. o da iyiydi tabii. kolay gelsin sana da kalkarsın sen altından endişelenme :)

    YanıtlaSil
  4. hadi kolay gele,başarılar dilerim,umarım herşey istediğin gibi olur

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...