19 Eylül 2015 Cumartesi

LENS MEVZUSUNA SON NOKTA

Merhaba!

Geçenlerde lens ve gözlük hakkında bir yazı yazmış, size fikir danışmıştım. Gözlüğümü çok sevdiğimden bahsetmiş, ama bazı arkadaşlarımın "gözlerin çok güzel, artık lens takmalısın" demeleri sonucu lense de yeşil ışık yakabileceğimi söylemiştim. Şimdi bir daha düşündüm de, gözlüğün bana yakıştığı konusundaki fikrimin değişmediğini gördüm. Yani evet, lens de süper olacaktır mutlaka, ama gözlük iyi ya. Gözlük benim tarzım. Bir parçam. Lens işleri (sabah tak, akşam çıkar, onunla uyuma, temiz bak, o'sunu taşı, bu'sunu taşı, bla, bla, bla) karşısında üşenebileceğime karar verdim. Hem gözlüğün de insana bir hava kattığı inkar edilemez. Lens takmamı destekleyenlerden daha çok, gözlüklü kalmamı destekleyenler var. En önemlisi benim ne dediğim ve istediğim tabii.

Sonuç: Ben yine gözlükleyim! Ben gözlükle mutluyum! Ha tamam, lens de aklımın bir köşesinde duracak. Ama biraz daha erteliyorum şimdilik. Belki de sonsuza dek. 

Ana yazıdan alakasız mini yazı: Trabzon'da önümüz, arkamız, sağımız, solumuz Arap oldu! Araplar her yerde! Restoranlarda, kafelerde, otellerde, mağazalarda, alış veriş merkezlerinde, ormanlarda, yaylalarda... Evlerini onlara kiraya verenlerse "Evet, para onlarda, ama pislik de onlarda! Geride bıraktıkları çer çöp yüzünden evimizi tanıyamıyoruz!" diyerek yakınıyor. Araplar aynı zamanda Trabzon'un gözde semtlerinden ev, yayla ve ormanlardan da arsa alıyor, turistik yerlerdeki işletmelere ortak oluyorlar.

4 yorum:

  1. Ya aslında benimde gözlük takmam lazım miyopluk var bende ama gözlük bana hiç yakışmıyor ya üstelik sevmiyorum da o yüzden lens almayı istiyorum. Ama dediğin gibi lens çok zahmetli gelirse gözlük takabilirim.

    Bakalım bayramdan sonra gideceğim göz doktoruna o ne diyecek. Aslında o iki zımpırtıya da ihtiyacımız olmasa ne güzel olurdu komşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel olurdu. :) Ama gözlük de güzel ya... :)

      Sil
  2. Ben bir türlü alışamadım gözlüklü olmaya :(

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...