30 Eylül 2015 Çarşamba

...VE SONUNDA INSTAGRAM'DAYIM!

 
"N'aptınız ettiniz, sonunda beni Instagram sularına dalmaya mecbur ettiniz! Hadi bakalım..." Bu fotoğraf ve bu cümle, gün itibariyle girdiğim Instagram'daki ilk paylaşımım. Aslında Instagram'a uzun zamandır direniyordum. Bir şey olduğundan değil, zaten Twitter'da, Facebook'ta, en önemlisi de Blogspot'ta varım, Instagram da eksik kalsın dediğimden... Ama uzun süren bu mücadelem bugün son buldu. Artık Instagram'dayım! Arkadaşlarımın baskıları, yoğun ısrarları sonucunda bugün kendime bir hesap açtım. Instagram'a girmeme nedenlerimden biri de kullanıcıyı telefona hapis etme durumuydu. Ben bilgisayardan da fotoğraf paylaşmak isterdim, ama ne yapalım. Neyse, böyleyken böyle, uzun lafın kısası, Instagram dünyasına girmiş bulunuyorum, beklerim efendim!
 
Yeri gelmişken hatırlatma:
 
facebook.com/ofluoglumert
twitter.com/ofluoglumert
instagram.com/ofluoglumert
 
(Instagram'da belli bir konseptte mi paylaşımlar yapsam diyorum acaba? Çılgın fikirlerinize açığım...)
 

3 yorum:

  1. Aramıza hoşgeldin o zaman :)) Hemen takibe alıyorum seni :))

    YanıtlaSil
  2. benim instaya üye olda ordan bulayım seni yaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...