27 Aralık 2014 Cumartesi

HANGİ ŞEHİRDENSİNİZ?

Blog'umun gerçekten de çok ve birbirinden farklı düşüncelere sahip olan takipçileri var. Bu benim çok hoşuma giden bir şey. Her yazıma çok farklı kişiler çok farklı yorumlar yapıyor. Yani herkes, hangi yazıyı okuyacağınıdan yorumlayacağına değin söz sahibi. İstediği yazıyı okuyor, isterse yorum yapıyor istemezse yapmıyor. Bu çeşitliliği seviyorum. Sizi seviyorum. Her birinizi tek tek seviyorum. O yüzden buralarda takılmaya devam edin lütfen!

Facebook sayfamı beğenenler arasında siz blogger dostlarımın isimlerini de görmeye başlayınca mutlu oldum. İlginize çok teşekkür ediyorum. Blog başka, Facebook bambaşka bir şey sonuçta. Oradan daha farklı şeyler de paylaştığım oluyor ve bunları takip etmeniz de blog'la bir bütünlük içinde olmanızı, hiçbir şey kaçırmamanızı sağlıyor. Beğenmeyenler de beğensinler artık! Şaka yapıyorum yahu, kafanıza göre...




Şöyle bir anket yapacak olsam, yani en fazla hangi şehirde yaşayanlar okuyor burayı diye, acaba sonuç ne çıkardı? O zaman ayaküstü yapalım bir anket! Hangi şehirde yaşadığınızı yazıverin yorum kutusuna. Çok özel olur derseniz yaşadığınız coğrafi bölgeyi yazın, o da kabulüm. İstanbul'da mı, İzmir'de mi yaşıyorsunuz? Trabzon'da mı Ankara'da mı? Erzurum'da mı Muğla'da mı? Antalya'da mı Mersin'de mi? Sivas'ta mı Van'da mı? Kocaeli'de mi Çanakkale'de mi? Samsun'da mı Sinop'ta mı? Haydi! Yaşadığınız, blog'umu okuduğunuz şehri yazın, ben de paylaşımlarımı o doğrultuda yapayım! Bekliyorum...

1 yorum:

  1. Merhaba, tüm yazılarınızı buyuk samimiyetle, heyecanla okuyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Ben Kocaeli'de yasıyorum. 4 senedir genel sanat yönetmenliği ve yoneticilik yapıyorum. Bunların dışında yazmak ve yazılan kaliteli yazıları okumaksa hobim diyebilirim. Tanıştığımıza cok memnun oldum :)

    Sevgiler,
    Fulya Kücükaksoy

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...