11 Aralık 2014 Perşembe

GOSSIP BLOGGER

 
Bir yıl daha geride kalıyor... Biraz blogger dedikodusu yapmaktan kimseye zarar gelmez. Hem de işin ucunda bir sürpriz var!

2014 yılına elveda dememize sayılı günler kaldı... Benim de aklıma, böyle bir yarışma geldi. Haksızlık yapmamak adına adayların olmadığı bu yarışmada, kendi adaylarınızı kendiniz belirleyeceksiniz. Yukarıdaki kategorilerde aklınıza ilk gelen blogger'ın adını ister yorum kutusuna, isterseniz de benim adım gizli kalsın sonra başım yanmasın diyorsanız kafadergi@gmail.com adresine yollayarak siz de yarışmaya katılabilirsiniz. Diyelim ki A kategorisi için en çok B blogger'ının adı yazılmış, o zaman o kategorinin birincisi de B olacak. Amaç sadece eğlenmek ve o nedenle de en yaratıcı, en aktif blogger gibi klişelerden çok uzaktayız. İşte kategoriler:
 
Şok edici bloggerlar: Yazdıklarıyla şok etkisi yaratanlar.
En eğlenceli bloggerlar: Eğlenceli, komik içerikler yazanlar.
Veda eden/Geri dönen bloggerlar: Blog'una aylar sonra geri dönenler ya da artık hiç yazmayanlar. Böylece onlara "geri dön" çağrısı da yapabilirsiniz.
En aşık bloggerlar: Aşk sıkıntısıyla ilgili dertlerini anlatanlar.
En dedikoducu bloggerlar: Günlük hayatta, çevresinde olan kişilerin ya da diğer bloggerların dedikodusunu yapanlar. "Blogda zayıfladım diyor ama sokakta gördüm aha hala bu kadar..."
En sert bloggerlar: Katı, sert, yazacağını yazıp giden ve takipçisini hiç önemsemeyenler.
En anaç bloggerlar: Birdenbire "Aç mısın yavrum?" diye soracağını sandıklarımız.
Bir kaşık suda boğmak istediğimiz bloggerlar: Adı üstünde. Açıklamaya gerek yok.
 
Tekrar ediyorum: Amaç sadece eğlenmek, gülümsemek. Belki de böyle kategorilere uyan kişiler yoktur. Hepimiz iyi niyetli kişileriz (umarım). Hepimiz hepimizi çok seviyoruz! Ama yine de eğlenelim biraz. Birilerinin sizin adınızı yazmayacağınızı asla bilemezsiniz. Bu yazının linkini bloglarınızda paylaşın ki katılım çok olsun. Yarışma yılın son gününe kadar sürecek. En çok oy toplayan blogger'a da bir şekilde sürpriz yaparız elbette, onu eli boş göndermeyiz.
 
Güncelleme: Ne kadar hızlısınız! Mail'lerinizi göndermeye başlamışsınız bile. Ama adaylarınızla ilgili çok güzel sözler yazmışsınız, bunları yorum kutusundan da iletebilirdiniz, onlar da görürdü. Ayrıca mail atanlar lütfen yorum kutusundan da "Mail attım" diye yazsınlar ki sonra eksiklik/haksızlık olmasın. Bir soru gelmiş "Seni de yazabilir miyiz?" diye. Elbette. Herkesi yazabilirsiniz. Hatta "en eğlenceli blogger" kategorisinden adaylık gelmiş bana da. Yarışma kızışacağa benziyor. Sevgiler!
 
 


4 yorum:

  1. Güzel yarışma. Adaylarımı gönderdim top secret maille. :P Çok heyecanlandım bak. ;)

    YanıtlaSil
  2. şok edici : deep ve sen
    veda eden: gri lady
    en eğlenceli:cam misket ve doktorlar (doktor coffe ve blue )
    en anaç: bahçeperim, kedilievintarzi, sulemcafe
    ee iyi de ben birer tane bulamadım ki :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel düşünmüşsünüz tebrikler. Ama ben yine de bir tercih yapamaya kıyamadım blog dostlarım arasından.

    Takipteyim merakla bekliyorum sonucu. :)

    Bir de; yorum bölümündeki yazılar zor okunuyor. Bizim gibi yaşlı blogerleri düşünerek bir çözüm bulabilir misiniz acaba ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...