15 Nisan 2018 Pazar

SAFFET EMRE TONGUÇ İLE KEŞİFLERDEYDİK!


Beni instagram hesabımdan takip edenleriniz görmüştür, pazartesi günü Hürriyet Seyahat'in Saffet Emre Tonguç rehberliğinde düzenlediği turdaydım. Gün boyu story paylaşımı yaptım, bazılarınız anlık olarak takip etti. Hoş anlatımı ve güler yüzüyle Saffet Emre Tonguç'la Beyoğlu, Taksim ve Çukurcuma'da girilmedik ara sokak bırakmadık. Şansımıza hava da çok güzeldi, artık iyice bahar geldi, havalar baya ısındı. Öyle ki, sanat ve tarih dolu keşif turumuzda zaman zaman sıcaktan bunaldık. 


Günü Tomtom Gardens'ta, çay kahve molası vererek noktaladık. Sürpriz bir arp resitali de bizleri bekliyordu. Tomtom Gardens'ın arka avlusu/bahçesini gerçekten çok rahatlatıcı bir atmosfere sahip. Günün detaylarını bugün Hürriyet Seyahat'ten de okuyabilirsiniz. 

Sosyal medyadaki paylaşımlarımı kaçırmayın!

instagram.com/ofluoglumert
twitter.com/ofluoglumert
facebook.com/ofluoglumert 

4 yorum:

  1. Saffet Emre Tonguç'un turlarını çok merak ediyorum. Hemen okuyacağım :) Umarım bir gün ben de katılabilirim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gezi olmuş anlaşılan.

    YanıtlaSil
  3. hımm bu gardens bilmiyom giderim güzelmiş. saffet emre de şimdi ilk senden duydum ama iyi gezi olmuş belli kültür turu yanii :)

    YanıtlaSil
  4. Belli ki güzel bir etkinlik olmuş, katıldığınız için adınıza sevindim. Çukurcuma taraflarını merak ediyorum. Gitmişimdir ama rehber eşliğinde gezmek çok daha farklı ve unutulmaz olurdu...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...