24 Mayıs 2014 Cumartesi

DEPREM, BLOG, ÜNLÜLER


Deprem

Yazdığım romanda kurşun Ece'yi vurdu ve aynı anda gerçek hayatta da deprem beni!

Sallantıdan sonra Cihangir'deki Firuzağa'ya gidip Çin böreği partisiyle stres attık!

Blog haberleri

Apartman'a henüz çok fazla yorum gelmese de, tıklanma oranları konuyu ve fragmanları ne kadar sevdiğinizi gösteriyor. Teşekkürler!

Bennu Yıldırımlar röportajı ve anneme yazdığım yazı mayıs sayısının bombaları oldu. Röportajın çok sevileceğini biliyordum, ama o yazının röportajdan da çok okunacağını asla tahmin edemezdim! Öyle ki, en son yazdığım Burgazada'daki ödül töreni yazım en önde olmasına rağmen hala ve ısrarla o iki paylaşımıma tıklanıyor... Bu sevindirici bir haber aslında!

Hangi ünlüyü nerede gördüm?

Ve son olarak son üç günün raporu:

Perşembe günü Karaköy'de... Pelin Batu'yu nargile kafelerden birinde, Onur Baştürk'ü de yeni açılan Colonie'de...

Cuma günü Cihangir'de... Smyrna kafede Hümeyra'yı...

Bugün de yine Karaköy'de... Yoldan geçen bir arabanın ön koltuğunda kafasını camdan çıkarmış bir şekilde gülen Yasemin Allen'i...

Sonunda  hatırı sayılır derecede ünlü görmeye başladım yahu!

1 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...