11 Aralık 2017 Pazartesi

...VE MÜREKKEP DÖKÜLÜYOR!

...ve mürekkep dökülüyor! Şimdiye dek sekiz bölümünü yayımladığım Mürekkep Kokunu İçime Çektim, önümüzdeki bölümlerde bombaları ardı ardına patlatacak. Irmak ve Atlas'ı, bir daha hiçbir şeyin asla eskisi gibi olmayacağı kritik gelişmeler bekliyor.




Mürekkep Kokunu İçime Çektim başından beri kemik bir okur kitlesi edindi, öncelikle bunun için çok teşekkürler. Yazmayı çok sevdiğim için bazı bölümler uzun olsa da (altı bin kelime) okudunuz. Irmak, Atlas, Aslı, Cem, Uzay, Selin ve Necati kendi içlerinde zaman zaman iyi, zaman zaman kötü oldular. Irmak'ın Cem'le birlikteyken Atlas'la görüşmeye başlaması tartışmalara yol açtı ve şu anda ne yapacağı merak konusu. Öte yandan, benim bile hiç beklemediğim bir şekilde Uzay çok fazla sevildi ve sahiplenildi. Cem'e gıcık olundu, Aslı'ya sebepsizce kızıldı, Selin'e nereden çıktı denildi... Ama asıl soru, Atlas'ın sırlarıydı, gizemiydi. Atlas Siyah'ı, Atlas Siyah yapan şeyler neydi, gizemli geçmişinde neler saklıydı? Ve bunu bir gün öğrenecek miydik? 

İyi haber: Öğreneceğiz. Üstelik o gün çok yakın. İlk bölümden itibaren karşımıza çıkan pek çok soru işareti, önümüzdeki bölümlerde tek tek cevaplanmaya başlayacak. Böylece hemen yeni soru işaretleri eklenecek. Neler olacağını merak ediyorsanız, sürprizleri açık etmeden şu kadarını söyleyebilirim: Atlas-Irmak-Cem arasındaki aşk üçgeni akıllara durgunluk verecek bir gelişmeye sahne olacak, Aslı’nın en yakın arkadaşı Irmak’tan bir anda uzaklaşmasıyla ilgili gerçek açığa çıkacak ve Atlas’ın ilk bölümden beri sakladığı büyük sır okurların bilgisine sunulacak. 

Şimdi bu hafta bir bölüm ve sonra "yeni yıl özel" bölümü yaımlayacağım ama asıl olay bölüm ondan sonraki bölüm olacak. Bu iki bölümü 2017'de yayımlayıp o bölümü 2018'in ilk günlerine mi bırakayım? Çünkü "yeni yıl özel" bölümü arada kaynamasın. Yoksa üçünü de 2017'de peş peşe mi yayımlayayım?

Bilemedim ben, siz ne dersiniz? Nasıl istersiniz? 

Bana ulaşmak için sosyal medya hesaplarım:

4 yorum:

  1. Daha başlamadım ama başlayacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. hımmmm finali ivit yeni yılda yap tabiiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok merak ederim ama final yeni yılda olabilir yine de...

    YanıtlaSil
  4. aaaa sen diğer bölümleri yayınlamadan ben okumaya başlasam iyi olur :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...