17 Aralık 2017 Pazar

İKİ YILDA İKİ KİTAP YAZDIM!


Yeni yıla doğru geri sayım başladı artık, değil mi?

Biliyorsunuz, ilk kitabım olan Ters Düz 21 Kasım 2015'te, doğum günümde çıkmıştı. 

Aradan geçen iki yılda iki kitap daha yazıp bitirdim.

Biri Bozbalık Üçlemesi'nin (başından beri üç kitaplık bir seri olarak planladığımı kitapta da yazmıştım, okuyanlar bilir) ikinci kitabı, yani Ters Düz'ün devamı. 

Diğeri başka bir kitap. 

Ayrıca halihazırda yeni kitaplar da yazmaktayım. 

Üstünde çalıştığım başka şeyler de var. :)

Uzun lafın kısası, 2017 de benim için hayli üretken geçti/geçiyor. 

Umarım 2018 yeni kitaplarımı sizlerle buluşturmam için harika bir yıl olur!

Beni takip etmek için sosyal medya hesaplarım:

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert 

facebook.com/ofluoglumert

7 yorum:

  1. Çok üretken geçen birkaç yıl olmuş, öncesi de vardır muhakkak. Umarım yeni yılda yeni başarılar sizinle olur, emeğiniz takdire şayan :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yıl olmuş sizin için. Yeni yıl yeni kitapları da beraberinde getirsin. Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılda daha çok olur ve hepsi basılır umarım. Eline Sağlık, Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Heyecanla yeni kitaplarınla buluşmayı bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim.. Gerçekten büyük emek ve büyük başarı..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel.. bu genç yaşta iki kitap merakla inceleyeceğim..

    başarılarınız daim olması dileği ile..

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...