14 Şubat 2017 Salı

JAG ÄLSKAR DİG!


Yani, "Seni seviyorum" demek İsveççe'de. Günün anlam ve önemi diye... 

Fotoğrafı sabah 07.26'da çektim. Gün doğumundan hemen önce. 

Çok soğuk çok, fotoğrafta da görebilirsiniz nehrin buz tuttuğunu. Ellerim çatlamış vaziyette. Buz kesiyor ortalık.

Buyurun, bugün caz isteyenler için güzel bir adres: http://www.jazzradio.com/timelessclassics

Veya Hande Yener'in bugüne özel şarkısı da var. 

Ve aşağıda, Malmö'den Sevgililer Günü manzaralarını görebilirsiniz... 




Katarina'nın vitrininden... 



Emporia'daki çiçekçi... 



5 yorum:

  1. Manzara fotografini gercekten cok begendim!

    YanıtlaSil
  2. Mert maşallah süper gidiyor İsveç ;) nehir fotosuna ben de bayıldım. Soğuklar orada fecidir düşünemiyorum bile. Ama epey alışmışsın bravo sana.. Kolay gelsin başarılar

    YanıtlaSil
  3. o ilk oto için bile gidilir oraya yaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...