1 Aralık 2016 Perşembe

İSVEÇ ALIŞVERİŞİ: NORTH FACE'TEN BOT ALINDI!


Bugün 1 Aralık... İşte yılın son ayı da geldi... 2016'ya veda etmeye hazırlanıyoruz... 

Kişisel takvimimden bahsedecek olursam, tam olarak 1 ay 10 gün sonra İsveç yolcusuyum! 

İsveç için mont, bot ayakkabına vs. çıktıkça, İtalya'ya, İspanya'ya falan gitseydim hakikaten bir şort terlikle mi giderdim diye ciddi olarak düşünmeye başladım (bkz: şu yazım). 

Hele de bir mağazada 1500 liralık mont denedikten sonra!

1500 liraya mont olur mu yahu? Bu ne pahalılık?

Ben bir de zor beğenen biriyim. Mont için North Face, Timberland, Columbia'ya girdim ancak renkleri hiç sevemedim. Hep siyah, gri renklerde montlar. Sanki baba montları. Yaşlı yani. Genç işi değil. Renklilerse hep kaz tüyü. E benim kaz tüyü montum zaten var, geçen yıl almıştık. İsveç için daha kalın bir mont gerek. Ama aradığım renkte bulamıyorum, dediğim gibi hep koyu renklerde var montlar. 

İsveç zaten karanlık, bir de üstüne siyah mont alıp depresyona mı gireyim? 

Neyse ki bir tane bot beğenip alabildim dün akşamüstü. North Face'ten. 400 liraya. 

Alışveriş listesinde botun yanına tik atabilirim yani.


Evet, sanırım bunu aldım. Fotoğrafını çekince size de gösteririm. 

Siyahlı/grili bir model ve kahverengili/sarılı bir model denedim. Siyahlı olanı sevdim, gerçi bağcığında kahverengisinde olduğu gibi sarı şeritler olsa daha çok hoşuma gidecekti ama ne yapalım... 


Bunu da sevdim ve aldım. Ayakkabının işlevsel olması da önemli. Bu da su geçirmez ayakkabı zaten. 

Hayır yani Malmö çok soğuk ve karlı bir yer değil ama yine de kalın montlara ve botlara ihtiyaç var.


İşte geçenlerde pahalılığından bahsettiğim Spectrum sineması...

AVM vitrinleri yeni yıl temasına çoktan girmiş bile...

Hani geçenlerde AVM ritüelleri diye bir yazı yazmıştım ya. A
yakkabı ve mont almak için AVM, sonra asıl amaçlar yapılamadan D&R'dan bir sürü dergi, Big Chef's'te yemek. Daha Aralık resmi olarak gelmeden ben fırından yeni çıkmış Aralık sayılarını çoktan aldım bile! Şehir, moda, dekorasyon dergileri aldım ben. Elele'de Murat Dalkılıç röportajı var. Elele'nin kapağında yine Ceyda Düvenci var, yılda en az beş altı dergi onu kapak yapıyor. Hello'nun bu haftaki sayısında da Cambridge Dük ve Düşesi yeni yıl planlarını anlatıyormuş. Bunların yanı sıra Elle Decoration, GQ, Esquire, Maison Française... Dekorasyon dergileri malum kıpkırmızı sayfalara sahip... Siz bu ay hangi dergileri alacaksınız?



Menüye göre yoğurtlu pirpirim ve Arap köftesi. Bundan yedim ben. Aslında bildiğimiz semizotu salatası ve top köfte. Ama fiyatı 27 lira olsun diye süsleyip püslüyorlar işte. Bir de köfteler küçücüktü ve sayıları azdı. 

Üstüne de tahinli ve mozzarellalı künefe. O da 17 lira. 

Big Chef bu ay konsept olarak Gaziantep menüsü yapmış... 

Latte ise bildiğimiz latte. 

Bu ay boyunca sizlere çoğunlukla İsveç hazırlığım hakkında yazacağım. Detaylı olarak günü gününe blogumda olacak yaptıklarım. Takipte kalmayı unutmayın! 

Beni sosyal medyada eklemeyi de unutmayın:


4 yorum:

  1. Hayirli olsun mert. Ben danimarka demistim yaklasmisim demek ki😂 ozellikle universite ogrencileri icin bu paylaşımlarin cok faydali. Basarilar ve bol sans .

    YanıtlaSil
  2. Alış veriş için acele etme bence , Nort Face Columbia yurt dışında buradakinin yarı fiyatı, gidince oradan alırsın. Bir günde soğuktan donacak değilsin ya! Hatta bazen eski sezon olanlar o kadar ucuzluyor ki anlatamam.
    İyi yolculuklar!

    YanıtlaSil
  3. Kış iyidir, şanlısın. Soğuk tazeler.

    YanıtlaSil
  4. ay isveç şanslısın yaa ne güzel :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!