8 Ağustos 2016 Pazartesi

BU "ŞEY"İN MODASI DERHAL GEÇEBİLİR Mİ?!

"Moda" başlığı altında her yıl biraz daha değişiyor, kendimizi belki de "asla giymem" dediğimiz şeyleri giyerken buluyoruz...

Ama bazı şeyler de var ki, asla giymem diyorum ve asla da giymem!

Hatta, özellikle bu yaz herkeste (erkekler için konuşuyorum) görmeye başladığımız şu kolsuz tişörtler yok mu... 

Bu öyle bir tişört ki, koltuk altından bele kadar vücudun iki yanını da sergiliyor. Yani aslında sen yarı çıplakmışsın da bu kolsuz tişört seni biraz örtmüş gibi, tuhaf bir görüntü oluyor.

Mağazalar artık normal, klasik bir kolsuz tişört satmaz oldu... Yani o "eski" kolsuz tişörtlerden almak için boşuna mağaza mağaza gezmeyin... Artık üretmiyorlar... 

Bu yazın en vahim modası buydu bana sorarsanız (evet, o aynalı gözlüklerden bile daha vahim!). İnsanlar bunu çekici, karizmatik olmak, kas sergilemek niyetiyle giyiyor belki ama aksine pis ve salaş geliyor bana, hiç kusura bakmayın. Başından aşağı yırtık bir çuval geçirmenin nesi moda olabilir ki? 

Elbette önce yurt dışında moda oldu bu...

Bizde ise toplum bu tişörtü Survivor Atakan'la tanıdı diyebiliriz...



Hatırlayın, Atakan'ın o tişörtü koltuk altından beline kadar vücudunu açıkta bırakıyordu...


Şu sıralar sevgilisi Fahriye Evcen'le tatilde olan Burak Özçivit de bu modayı fazlasıyla yakından takip ediyor...  


İyice uç örnekleriyle bütünleşenler de var... 

Plajlarda, kumsallarda herkes bunlardan giyiyor. Sorsan kaslarını sergiliyor, kızlara hava atıyor. Bunu giyip ortalıkta çuval giymiş gibi dolaşacağına, hiçbir şey giyme, mayoyla dolaş daha iyi bir görüntü yani. Hayır bir de 45 derece güneşin altında bu kolsuz tişörtle dolaşmak dünyanın en kolay şeyiymiş gibi davranmak gibi zor bir işleri var. Yazık be. Bunu kendinize de, bu korkunç manzaraya bakmak zorunda olan bizlere de yapmayın. Hem sonra o dantel desenli güneş yanığı izleri ne olacak?

Evet... İşte moda böyle çıkarıyor insanları yoldan... 

Peki bunları giyerek modayı takip ettiğini ileri sürenler sahiden de moda sektörünün gizli kahramanları mı...

Yoksa kurbanları mı?




9 yorum:

  1. Bu da kötü ama daracık ve çekmiş gibi pantolon altına çıplak ayakla giyilen ayakkabı en kötüsü bence. Iyk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan tam onikiden vurdun
      eskiden fakirlikten alamadığı için böyle giyinirlerdi utanılırdı
      şimdi böyle bişeyin moda olmasına bende anlam veremiyorum şort giyseler daha hoş olacak ama ikna edemiyorsun ki insanlar mağazalarda sadece bunlar var deyip alıyorlar çok matah bişi yapmışlar modaya uymuşlar sanıyorlar
      halbuki insana yakışandır moda..

      Sil
    2. İnsana yakışandır bence de... :)

      Sil
  2. plajda giyilebilir ama şehirde asla ...

    YanıtlaSil
  3. Benim çocukluğumda benzer tişörtleri inşaatlarda ameleler giyiyordu :D

    YanıtlaSil
  4. Valla bana böyle giyinen erkekler çekici geliyor :) Tabi ki tercih giyenin :)

    YanıtlaSil
  5. Kimin giydiğine göre değişir :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir ara hiç giyecek bir kıyafet bulamıyordum. Bazı kıyafetlerimi kendim dikiyorum o sebepten. :)
    Sadece bunlar satılıyor diye beğenmediğim şeyi alıp giymem. :)

    YanıtlaSil
  7. o sörvayvır adamı ne çirkin biriymiş yaaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...