7 Ağustos 2016 Pazar

ENFES!


Yoksa bu blogger giderek bir #instafoodblogger'ına mı dönüşüyordu? İşte karşınızda, öğle alıştırmalığı için iki dakikada hazırlanan meyveli yoğurtlu müsli! Peki benim az önce yediğim fotoğraftaki bu müslinin içinde ne var? Öncelikle bir-iki kaşık müsli (çok da abartmamak gerek). Elbette yoğurt. Şeftali, elma, armut, erik, hatta karpuz dilimleri. Birkaç fındık ve ceviz. Üstüne de benim olmazsa olmazım vişne, kızılcık, çilek ve hamofta reçellerinden birini (ya da benim yaptığım gibi hepsini) gezdirebilirsiniz. İşte size nefis bir ara öğün. Afiyet olsun! 🍀

instagram.com/ofluoglumert 

7 yorum:

  1. Güzel görülüyor,tadı da lezzetliyse sorun yok :)

    YanıtlaSil
  2. Musli yerine yulaf ezmesi ile yapıyorum ben de bunu. Yaz sıcaklarında harika öğün oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun, güzel görünüyor:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yaşa Kafa Dergi, hem kolay hem sağlıklı bir öğün olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. her sabah müsli yiyom ben sütle. bunu da denerim :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...