15 Ağustos 2016 Pazartesi

TENTEN VE LÄCKBERG


Merhaba!

Cumartesi günü gazetede Tenten hakkında yazılan yeni inceleme kitabı "Tenten ve Edebiyatın Gizemi"nden bahseden bir yazı görünce acayip bir şekilde kitap alasım geldi!

Onu ve iki yeni Läckberg kitabını hemen sipariş verdim! 


Normalde bakarak, seçerek ve evet, koklayarak kitapçıdan almayı seviyorum, biliyorsunuz, ama burada D&R yok! O nedenle internetten sipariş vermek zorunda kaldım. 


Bakalım idefix kaç günde getirecek? 


Not: 50 lira üzeri olunca kargo bedavaya geldi.


Ee, kim neler okuyor şu sıra?


instagram.com/ofluoglumert 


6 yorum:

  1. Ben şu ara Halide Edip Adıvar'ın Sinekli Bakkalı'nı okuyorum. Çoğunlukla diyaloglarla dolu, anlatımı güzel, inanılmaz keyifli bir kitap :)

    YanıtlaSil
  2. Ben psikoterapi teknikleriyle ilgili bir kitap okuyorum.Teknik yani :)

    YanıtlaSil
  3. küçükken tentenin çizgiromanlarını çok severek okurdum =) bu aralar kleopatrayı okuyorum, inklap yayınlarından...

    YanıtlaSil
  4. Kimsenin gözü yaşarmasın Sade'yi okuyorum :))

    YanıtlaSil
  5. küçükken tenteni ne severdim bir anda nostalji oldu bu.Ben de Gabriel garcia Marquez'in yüzyıllık yalnızlık'ını okuyorum.

    YanıtlaSil
  6. beşinci kitabı çıkmadı de miii. ben bugünlerde john fante'nin tüm eserlerini okuyom :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...