26 Ağustos 2016 Cuma

HERKESTEN CEVAP BEKLİYORUM!


Merhaba!

Çok kısa bir konudan bahsedeceğim.

İkinci dönem, yani bahar dönemi Erasmus'a gitme planım var.

Ama evraklar, belgeler, prosedürler ve gerekli diğer işlemler o kadar göz korkutucu ki...

Yani sırf bu yüzden bir kez daha durup düşünüyorum.

Acaba gitsem mi yoksa yol yakınken vaz mı geçsem diye?

Gideceğim ülke ise...

Neyse, evet, tahminleri alalım! Sizce hangi ülkeye gidiyor olabilirim? İpucu: Polisiye sevdiğimi biliyorsunuz.

Ha bir de git/gitme diyenler yazın bana fikirlerinizi!

Bekliyorum!

instagram.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

17 yorum:

  1. tahmin yapasami sadece git desem olmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. Bence gitmelisin. Erasmus'a ben de başvurmuştum, gideceğim enstitu yazın kapalı olacağı icin gerçekleşmedi, yazın 3 ay gidecektim. Beni düşündüren bir konu verdikleri paranın yetmeyebileceğiydi. Kalacak yer ve gezmek için iyi bir paraya ihtiyaç var. Eğer parasal durumum iyiyse sorun yok, paha biçilemez tecrubelerle donebilirsin. Bir de tavsiyem bir başkente filan gitmen çünkü çogu Avrupa sehri bir genc icin durgun oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. İngiltere olabilir.
    Çok çalışmak, uyum sağlamak gerekiyor. Yoksa zaman kaybı oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Araşdir və bilgilərini bizimlə də blogda paylaş ;) Mən də tam da sənin kimi qalmışam. O qədər uzun proseduradır ki.. :( İngiltere polisiye deyəndə ağlıma Sherlock gəldi.. :D

    YanıtlaSil
  5. Yurt dışı görmek kişi vizyon kazandırır ve perspektif katar.Ben git diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Fırsat varken tabii ki gidin :)

    YanıtlaSil
  7. Bence de gitmelisin. Genelde erasmus hakkında duyduğum şey prosedürler ve baştaki alışma sürecinden sonra harika bir deneyim olduğu.
    Bu arada benim de aklıma İngiltere geldi :D

    YanıtlaSil
  8. Evrak işleri gerçekten yorucu ve sıkıcı oluyor, oğlum yurt dışında üniversite eğitimi alacağı için çok iyi öğrendik o işleri... Fakat bence de gitmelisiniz.

    YanıtlaSil
  9. Hangi ülke veya şehir olduğu hiç önemli değil. Yurtdışında belli bir süre yaşama imkanı olan herkes kesinlikle fırsatlarını çok iyi değerlendirmeli. Yurtdışında yaşamak insana çok farklı bir vizyon ve tecrübe kazandırıyor. Fırsat varsa tepmeyin. Neresi olduğu hiç önemli değil ;)

    YanıtlaSil
  10. Biri benimde evrakları, işleri hallederse ben de gitmek istiyorum. :D Git bence kaçırma fırsatı. :)

    YanıtlaSil
  11. hiç düşünmeden git :) isveç olabilir :)

    YanıtlaSil
  12. Bence de tereddütsüz gidin:) evrak işi var diye vazgeçilir mi hiç:)

    YanıtlaSil
  13. Git dostum, bu dünyaya bir defa geliyorsun. Asla pes etme bence :)

    YanıtlaSil
  14. Herkese merhaba! Ülke tahminlerinizi ilgiyle okuyorum... :) Merak edilen soruların cevabını bir sonraki Erasmus yazımda açıklıyorum! :)

    YanıtlaSil
  15. Hangi ülke bilemiyorum fakat eminim harika bir deneyim olacak, bu yıl bir çok arkadaşım gidiyor hatta bazılarını 1-2 gün önce yolladım. Prosedürler aslında söylendiği kadar da zor ilerlemiyor onlardan biliyorum. Mutlaka git, mutlaka!

    YanıtlaSil
  16. Erasmus fikri harika. Şimdiden keyifli bir dönem geçirmeni diliyorum.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...