14 Ağustos 2016 Pazar

BİRİ HAFTADA 10.000 OKUYUCU MU DEDİ?


Günaydın! Bu pazar sizlere biraz blogumdan bahsedeceğim. 

Eylül 2009'dan beri blogspot’ta yazıyorum.

Tam 7 yıl olmuş.

O zamandan beri facebook, twitter, instagram derken blogspot çok gölgede kaldı. Dahası, blogspot kullanan pek çok kişi de işin kolayına kaçıp kendini daha mikro ve kolay olduğu için instagram sularına attı.

Bugün 100 kişiden belki sadece 1’i blogspot kullanıyor ama 100 kişinin 100’ünün de instagram’ı var. Dolayısıyla instagram'da takipçi yakalamak çok kolay. Aslında bu, bloglardan instagram'a kaçanların temel dürtüsü ve gerekçesi. "5 kişi okuyacak diye uzun uzun yazılar yazacağıma basit bir cümle yazar 1000 kişiye okuturum."

Ama ben blog sevdalısıyım, eminim benim gibi pek çok kullanıcısı da var blogspot'un. Instagram'da kitlelere ulaşmak daha kolay diye, blogumu bırakıp kapatacak halim yok. Dolayısıyla, instagram falan tamam ama (zaten ben instagram'a gireli daha bir yıl bile olmadı) blogspot’un yeri hep ayrı!

Neyse. Bu yazıyı neden yazdığımı az kalsın unutuyordum. Blogum artık haftada 10.000 okuyucuya ulaştı, onu diyecektim!

Bu ne demek?

Yani haftanın 7 günü, blogumun okunma sayısı 10.000'in üzerinde demek.

Hani şimdilerde bir moda tabir var ya...

1000 yerine K deniyor ya...

Hah, işte blogum 10K oldu benim!

Böyle bir ortamda, yani insanların instagram'a, twitter'a yöneldiği bir ortamda, blogspot'ta çok okuyucuya ulaşmak, açıkçası önemsenmeyecek bir başarı değil...

Bu yüzden, evet, mutluyum!

Bizler bloglarımızın hep diğer/başka bloggerlar tarafından okunduğunu düşünüyoruz, bu elbette doğru, ama herhangi bir internet kullanıcısının da blogumuzu ziyaret ettiğini hiç hesaba katmıyoruz.

Ben de televizyon, kitap, popüler kültür, seyahat, yemek, şehir, kendi yaşamım derken hemen her konuda yazıyorum.

Blogumun geleni gideni bu yüzden çok.

Bu yüzden başta sıkı takipçilerim ve yorumcularım sizler olmak üzere, herkese çok teşekkür ediyorum!

7 yıldır olduğu gibi, bundan sonra da tutkuyla yazmaya devam…

Hepinize mutlu pazarlar!



14 yorum:

  1. Yazını çok beğendim, bir açıklama yapayım ama.

    Benim yalnızca feysbuk, tivittır hesaplarım ve ileti adreslerim ile onların artıları var. Cep telefonumda internet yok. Dolayısıyla instegram hesabım yok mesela.

    10.000 okuyucuya ulaştığın için tebrik ederim. İyi çalışmaların mutlaka izleyicisi oluyor. Ancak amaç da edinilebilir. Ki ben blogu arşivim görüyordum başta, şimdi de hala amatör ruhla.

    Güzel haberlerinin devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim. Darısı başımıza :))

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler:) Biz de görelim o güzel günleri inşallah... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. benim içinde blogun yeri ayrı ig'yi pek sevmiyorum hatta diğer sosyal medya hesaplarınıcda ... hatta stratejik bir hata denilebilir ama blogumun tüm sosyal medya hesaplarını şimdilik dondurdum. blogun patronu ben isem sevmediğim bir yerde olmama hakkım olmalı diyerekten...belki ilerde tekrar acarım ama şimdilik böyle iyi... bu arada daha bol okunma sayıları ile ve nice 7 yıllarda birlikte olabilmek umdu ile,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ben,sadece psikoloji üzerine blogumu kullanıyorum.Diğer hesaplarım özel ve bana ait.Günde de ortalama 200 kişi civarı okuyor.Halimden memnunum.Sizi de tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler! Şimdi pembe bulutların üzerine çıkma zamanı.

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim. Daha çok okunman ve daha çok yazman dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler. Çok iyi rakam. Ben henüz çok uzağındayım :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum... :)

    YanıtlaSil
  11. tebrik ediyorum, çok güzel bir sonuç bu =) başarılarının devamını diliyorum. bol bol yazıların, okurların olsun hep =)

    YanıtlaSil
  12. haftada on bin okuma hiç olmadı bende. benim ayda hiç değişmeden, 15-20 bin arası gidiyor. ne güzel çok mutlu oldum daha çok okunsun tabii. ben de blog dışındaki araçları çok ciddiye almıyom :)

    YanıtlaSil
  13. Vay be süpermiş, tebrik ederim... Sosyal medya evet blog yazmayı geri attı ama blog dünyası bambaşka. Darısı başımıza ;)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...