1 Ağustos 2016 Pazartesi

BLOG HAYATIMDA 7. YILIM!

Facebook sağ olsun, hatırlattı, Kafa'da 3. yılımı, totaldeki blog hayatımdaysa 7. yılımı doldurmuşum. 

VAY! 

Blogspot'taki ilk post'umu Eylül 2009'da yazdım, 2009'dan 2013'e kadar hep aynı blogumda yazdım. Sonra tarihte bugün, 1 Ağustos 2013'te Kafa'yı açtım ve o gün bugündür de işte burada yazmaya devam ediyorum. Kafa benim ikinci blogum. Öyle sık sık blog değiştirenlerden değilim yani. 

Sürprizler için takipte kalın!

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert 

9 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...