10 Ağustos 2016 Çarşamba

GHOSTBUSTERS'A GİDEMEYİŞİMİN HAZİN ÖYKÜSÜ


Bildiğiniz gibi hala tatilde, Marmaris'teyim. 

Deniz, havuz, bisiklet, yürüyüş, yemek... 

Dedim ki bir gün de sinemaya gideyim.

Hani burası küçücük, kasaba gibi şehir ama mini AVM'si, sineması yok değil (bir tek hala neden D&R yok onu anlayabilmiş değilim). 

Gitmek istediğim film de, baktım şu sıralar hiç güzel film yok, e dedim bari Ghostbusters (Hayalet Avcıları) olsun.

Bari dediğime bakmayın. Aslında bu filmin vizyon tarihini epeydir kolluyordum. Melissa McCarthy oynuyor sonuçta.

McCarthy'yle de geçen yıl yine yazın izlediğim Ajan filmiyle tanışmıştım.

O filmi de Paul Feig yönetiyordu.

Beklediğimden çok iyi, acayip komik bir filmdi. Blogda da yazmıştım hani.

Bu filmde de yönetmen Feig.

Dedim yine harika bir film çekmişlerdir kesin. 

Ama internette film hakkında çok eleştiri var, kadronun hepsi kadınlardan oluşuyor diye. Çünkü orijinal Hayalet Avcıları'nda ekip tamamen erkekti. Bu film yerden yere vuruldu. Atilla Dorsay 5 üstünden 1, Ömür Gedik 3 vermiş falan filan. Tabii ki bunlar hep 1980'deki orijinal filmle kıyaslandığı için. Yoksa 5 üstünden 1 ne yahu? İzdivaç programı mı bu?

Uzun lafın kısası, dedim ki Ghostbusters'a gidip görelim bakalım. 

Sen misin Marmaris'te sinemaya gitmek isteyen!

14'teki filme 13'te gittim, adam dedi ki: "Henüz hiç bilet satılmadı."

"Ee?"

"Filmi oynatamıyoruz."

Hoppala! 

"Hangi filmler var peki başka?"

"Afişler şurada işte."

"Hayır, bilet satılan ve oynattığınız filmler hangisi peki?"

Gişedeki bilgisayar ekranından açtı gösterdi filmi. Doraemon diye bir çocuk filmi. Onda da sadece iki koltuk renkli, salonun kalanı bomboş.

"Tamam," dedim. "Kalsın."

Bir sürü film afişi asmışsınız oraya, ama hiç bilet satılmadı diye gelen de boş dönüyor! 

Hüzünlü bir şekilde ayrıldım klimalı AVM'den... 45 derecede, denizsiz, havuzsuz, sokaktaydım işte... Önüme çıkan ilk markete gidip Magnum Mini mi Nogger Waffle mı derken ikincisini alıp serinlettim dumanlar çıkan kafamı...

Sonuç...

Ben bir hevesle sinemaya koştuğum Ghostbusters'a gidemedim... 3 boyutluydu üstelik... 

Hayalet Avcıları ne yaptı, Manhattan'ı kurtarabildiler mi hiç haberim yok... 

Giden varsa...

Bi' zahmet anlatabilir mi?

Sosyal medya hesaplarım çok eğlenceli, gelsene!





10 yorum:

  1. Demek ki sizin bulunduğunuz yerde aktif sinema izleyicisi az :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen misin Marmaris'te sinemaya gitmek isteyen! :)

      Sil
  2. üzüldüm ya ama niye öyle oluyor ki
    tek saat yapsınlar bari herkes o saatte gelirse izleyici toplanmış olur diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen misin Marmaris'te sinemaya gitmek isteyen... :)

      Sil
  3. İzmir'de tek başıma girdiğim film bilr vardı. On dakika arada makiniste devam işareti yapmıştım, o da ara vermeden oynatmıştı filmi. Kelebek Etkisi'ydi gittiğim film hatta onu bile hatırlıyorum.

    Grup toplayıp git bir dahakine bari.

    YanıtlaSil
  4. oyunların iptal olması normal de sinema neden? oyunlarda canlı performans oluyor, sinemada ekranı çalıştırıyorlar, kaç lira elektrik gelecek ki, tek kişi için gösterim yapılsa bile?
    bence Marmaris'teki sinema işletmesinin hödüklüğü olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiyatro olsa tamam da, sinemada olunca... :)

      Sil
  5. Ben gittim, Newyork kurtuldu! :) Dediğin gibi Melissa McCarthy benimde çok sevdiğim oyunculardan birisi. Ajan filmi ile kıyaslarsak, bir tık daha aşağıda ama yine de güzel.
    Gayet eğlenceli, fırsatın olursa git bence.

    YanıtlaSil
  6. :) komikmiş ya. ben de filmleri istanbulda genelde salonda tek başıma izliyorum bak. bir kişi için de oynatıyorlar :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...