10 Haziran 2014 Salı

BU HAFTADAN FOTOĞRAFLAR VE BİR SIR


İlki Beren'inki, ikincisi benimki... Hem benimki filtresiz. Hangimizinki daha güzel?



Pazar günü tüm gün roman yazdım, dergi okudum. Not: Yüz sayfa yazmak için vakit bulabilirsem roman Ağustos gelmeden bitecek. 


Yazdığım roman Ters Düz'ün geçtiği kurgu ürünü Bozbalık Köyü'nün doğası için ilham aldığım yerde çekildiğim fotoğrafa, harika efektler ekledim. Böylece kitap da daha hızlı bitebilir diye umut ediyorum.



Karaköy'deki Çerkezköy'le -blog'umu takip edenler bilirler- sevgi-nefret ilişkisi içindeyim. Bugün yine sevgi tarafının ağır bastığı günlerden biriydi, çünkü arkadaşlarımı da oraya götürdüm. Söz konusu nar ekşili rustik pizza olunca, her zaman 1-0 öndeyim!

Not: "Once Upon A Time" kıyafetimdeki çocuk bana benzemiyor mu?


Not 2: En azından aksesuarları beni anımsatıyor. Yani gözlüğü, bisikleti ve fotoğraf makinesi. 





Not 3: Rustik pizza sevgimin bir kanıtı daha... Ama Çerkezköy'ün yaptığı acımasızlığı asla unutmayacağım!

***

Arkadaşlarım arasında neşeli, enerjisi yüksek, çok sevilen biriyim sağ olsunlar. Ancak bakın başıma ne geldi!

Çok sevdiğim bir arkadaşım, sevgilisi bana küstüğü için benimle olan ilişkisine mesafe koymak durumunda kaldı. Üstelik bu küslüğün bir sebebi yok! Kız keyfi olarak bana küsünce, canım arkadaşım da arada kaldığından benimle konuşmuyor mecburen. Kız bana neler neler söyledi, bir bilseniz... Ama ben kızın sinirlerinin bozuk olduğunu düşünüyorum. Yoksa başka hiçbir insan bir insana "ben seninle artık konuşmayacağım" deyip hakaretler etmez. Edemez. Dileğim, canım arkadaşımın bir an önce bir adım geriye çekilip bu tablodaki mantıksızlığı görmesi. Ama bunun yakın zaman içinde asla olmayacağını da biliyorum. Sonuç: Bir arkadaşlık sebepsiz yere sallantıda...

Bende de şöyle bir durum var: Ya hep ya hiç. Yani sevdiğim ve değer verdiğim birisine canımı veriyorum, ama birisinden soğuduğumda da o kişiyi hayatımdan aniden çıkarıyorum. Bu arkadaşımı hayatımdan çıkardıklarım arasına koymak istemiyorum. Dertler dertler...

7 yorum:

  1. kıyamaamm .ama arkadaşın bu davranıştaki mantıksızlığı görecektir emin ol.zira durduk yere küsen birinden adama adam gibi yar olmaz bir yerden patlak verir.
    yazma işinde kolaylıklar diliyorum sana.38 yaşımda çıkaracağıma kendi kendime verdiğim sözü tutamadım yazmayı bıraktım şimdi ise iki kelimeyi edebi biçimde değil anlamlı biçimde bile bir araya getiremiyorum sanki.
    pizzaya bayılırım neyseki karnım tokdu yoksa dominosu arayabilirdim :))

    YanıtlaSil
  2. ya pizza bir acayip ama epey de hoş gözüküyor. çerkezköy'de hafta içi kahvaltı yapılabilirmiş, hafta içi ama :D

    YanıtlaSil
  3. Romanı en yakın sürede bitirmen dileğiyle. Bu arada pizzada çok güzel görünüyor :D

    YanıtlaSil
  4. İki fotograf da güzel ama yalan yok seninki daha doğal :)
    Roman hemen biter umarım :)
    Bu arada insan ister istemez ya hep ya hiç diyo ya
    Ya da ben öyle olduğum için öyle düşünüyorum
    Düşünsene sen elinden geleni yapıyosun ama sonunda haliyle soğuyosun..
    Umarım en kısa zamanda arkadaşınla aran düzelir :))

    YanıtlaSil
  5. Heey ilk fotoğrafta bence ikinci yani senin fotoğrafın daha güzelmiş :)
    Of bu kızlar neden böyle yapar anlamam. Sevgilisinin hayatında ondan başka hiçkimse olmayacak mı yani ? Umarım arkadaşın farkına varır da dostluğunuz bozulmaz.
    Ben de birinden bir kere soğudum mu geri dönüşü çok zordur. Bu iyi birşey mi kötü mü bilemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Mimledim seni. Şimdide gelip kapına bıraktım gidiyorum =)

    YanıtlaSil
  7. hah haaa hayat zoor :) sen arkadaş canlısısın olacak o kadar kaza. şu pizadan gidip yiyim artık yaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...