3 Haziran 2014 Salı

İKİ DAKTİLO NOTU


Gün geçmiyor ki şöyle ağız tadıyla "blog planım"a göre hareket edebilsem... Yani demek istediğim, uzun zamandır taslaklarda bekleyen Apartman'ın 3. bölümünü paylaşabilsem ya da yeni seyahat yazımı... Ancak görünen o ki bundan sonra blog gündemimi hep son dakikalar belirleyecek!

Şimdi, öncelikle, hemen bu yazının aşağısındaki o boş kutunun manası nedir birisi bana açıklayabilirse mutlu olacağım. Sizlerin baskısı sonucunda, hani bahsetmiştim ya ben reklam tekliflerini değerlendirmedim diye, işte pop-up göstere tıklayayım dedim, tıklamaz olaydım, resmen lanetlendi blogum! Aşağıda boş bir kutu var. Ama içinde hiçbir şey yazmıyor. O kutu oradan nasıl silinir, bilen varsa böyle gelsin...

Facebook kullanmak resmen akıl sağlığına zararlı! Okul dergisindeki yazışmalar için açtım bir hesap, ama arkadaşlık isteği yollayan yollayana... Kabul etsen bir dert etmesen bir dert. Eski arkadaşlarım yolluyor, ama gerçek hayatta yıllardan beri görüşmediğim kişileri sanal ortamda ekleyip de ne yapacağım? Arkadaş sayımı artırıp hava mı atacağım... Eklesem mi eklemesem mi diye kararsızlıklarda, ikilemlerde kalıyorum işte böyle... Blogdan iyisi var mı Allah aşkına?

Üstteki paragrafın devamı olarak, takipleştiğin kişiler dışında sana mesaj atılabilmesi de ayrı bir skandal. Ben mecbur muyum bilmediğim adamların yanlış mesajlarıyla bilgi kirliliği edinmeye ya da tehdit mesajlarıyla korkmaya... Ah bu yüzyılın sıkıntıları da bunlar işte...

Siz nasılsınız, daha daha?


6 yorum:

  1. Hangi kutu?Ben göremiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyla diğer yazı arasında, ana sayfada...

    YanıtlaSil
  3. Gadget olarak eklenmiştir büyük ihtimal..Bilmediğin gadgetleri kaldır
    Bir de adsense üye olup reklam eklediysen ilk başta öyle boş gözükür zamanla görünür hale gelir

    YanıtlaSil
  4. Bir ara boş kutudan bende de vardı :) Bloğu daha yeni keşfettiğim dönemlerdi. Karıştıra karıştıra farkında olmadan kaldırmışım. Gadget kısmından olsa gerek.
    Facebook beni de bıktırdı. Yıllardır görmediğim insanların neden fotoğraflarını ve paylaştıklarını görmek zorunda kalayım ki. en sonunda dondurdum ben de :) En iyisi bu sanırım. Blog çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Bir yerde Zehra ile ilgili tadımlık bir yazı okudum da geldim :)
    Sevimliydi ve merak uyandırıcı :)

    YanıtlaSil
  6. Feysi kapattim ben bu nedenlerle :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...