5 Haziran 2014 Perşembe

LAYIK OLMAYANLARI TEMİZLEMEK SÜPER!

Merhabalar!

Layık olmayanları temizlemek kadar güzel bir şey yok. Olamaz! Ben temizlemeye başladım mesela ve hiç yorulmadım bu temizlikten... Azaldıkça da arttım, ferahladım. Bilginize.

Ne zamandır reklam teklifi geliyordu da, uğraşamam veya ilgilenemem diye değerlendirmiyordum. An itibariyle bir tanesini değerlendirdim. Ama reklam da blogları ticarileştiriyor aslında. Yani bugüne dek görüşüm bu yöndeydi. Bu yönde olduğundan reklam tekliflerini değerlendirmemiştim. Şimdi değerlendirdim. Bakalım iyi mi yaptım kötü mü... Ama buna siz sebep oldunuz! Hepinizin blogunda reklamlar var... Ayrıca bana da ısrar ettiniz al diye... Alayım bari, dedim.

Bunları demek istedim, yazdım.

Öyküler, romanlar yolda.

Not düşümü: Arkadaşlar, ana sayfada bu yazının hemen altındaki o boşluk gün geçtikçe sinirimi daha da bozmaya başladı. Bununla ilgili gadget ayarları normal görünüyor. Onun sebebi ne olabilir? Delirmeme ramak kaldı!

 

3 yorum:

  1. Bilemedim bende yeni kayıt oldum :D

    YanıtlaSil
  2. Onay sürecinde her hangi bir yazı eklemek bildiğim bir sorun olabiliyor. Birde yazın adminler tarafından onaylanacak.Taslağa almana gerek yok. . Alırsan nasıl onaylarlar. Ama o yazıyı bence sil derim :D

    YanıtlaSil
  3. Iyi bakalim hayirli olsun reklamlar :) telden gözükmüyor bosluk.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...