18 Haziran 2014 Çarşamba

HER ROLE GİREN KADIN: IŞIK KARAELMAS

 
Ters Düz'ün hırslı Arzu'su, Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam'ın çaresiz Feraye'si ve şimdilerde de Apartman'ın zor günler geçiren oyuncu Zehra'sı... Karşınızda her role giren kadın: Işık Karaelmas! Set arasında yaptığım baskında beni geri çevirmedi. Diziyle ilgili de aşk hayatıyla ilgili de net cevaplar verdi. Bu sıcak günlerde röportajımızla biraz içinizi serinletin!

TERS DÜZ ÇITAYI FENA YÜKSELTTİ

Arzu da Zeliha da Zehra da birbirine taban tabana zıt karakterler ve biri bitti diğeri başladı hemen. Seyircinin üç farklı rolde de sizi beğenerek izlemesinin sırrı ne?
Ben bunu senaryo ve cast'ın başarısına bağlıyorum. Eğer bir iş tutuyorsa bunun sadece oyuncunun adıyla ilgili olmadığını Kurt Seyit ve Şura'da gördük. Seyirci işin içine girebilmeli. Özellikle de Ters Düz'ün seyircisiyle olan müthiş bağının yakından şahidiyim. İkinci sıraya da rahatlıkla Apartman'ı koyabilirim. Bu ikisinde de karakterler pek sevildi.

Ters Düz güz ve kış döneminde, Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam bahar döneminde ve Apartman da yaz döneminde yer aldığınız diziler. Yoğun bir tempo değil mi?
Yoğun. Hem de oldukça yoğun. Ama bunu yapmayı seviyorum. Tüm gün evde oturup pinekleyemem.

Sizin için hangisi dönüm noktası oldu?
Tartışmasız Ters Düz. Masal gibi... Çektikten sonra ben de işin tamamını seyirci gibi izliyorum. Zaten reyting olarak da ne Apartman ne Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam Ters Düz'ü aşabildi. Ters Düz daha ilk bölümünden insanları kendisine bağladı ve her bölümüyle çıtayı fena yükseltti. Herkes kendinden bir şey bulabildi. Çok insani bir yönü var hikayenin. Diğer iki dizimizde böyle değil. Hele Apartman, üst tabakanın hikayesini ele alıyor. Ters Düz'de de örneğin benim oynadığım karakterin de böyle bir durumu var, ama hikayenin geneli herkese hitap ediyor. Çekimleri Trabzon'un bir dağ köyünde yapıyoruz. Tabii şimdi sezon arasındayız. Beklentiler o kadar yüksek ki, senaristimiz ikinci sezon için gece gündüz çalışıyor. Ama bize de bir şey söylemiyor (Gülüyor)!

Bir diziniz sezon finalindeyken diğerine başlamak riskli bir durum değil mi? Hani roller karışır ya da oyuncunun yüzü eskir denir ya...
Demek ki olabiliyormuş! Roller ve hikayeler başka olunca demek ki seyircinin heyecanı da taze kalabiliyormuş!

Apartman'daki Zehra da bir oyuncu. Ama biraz egosu yüksek bir oyuncu. Yani Amerika'dan geri dönünce eski şöhretini bulamıyor ve biraz bunalıma giriyor... Siz olsanız ne yaparsınız ya da böyle bir duruma düştünüz mü?
Zehra'yı oynamak çok eğlenceli. Ben de oyuncu olduğum için bir meslektaşımı canlandırıyorum. Aslında şimdiye dek oynadığım en kolay ve rahat karakter diyebilirim. Ama ben olsam... Ne yapardım bilmiyorum. O cinayet ve ceset olayı her şeyi bozuyor!


FAKİR BİR AİLENİN IŞIK AÇIK YATMASI SEYİRCİYİ KANDIRMAKTIR!

Zehra, Arzu ve Feraye'ye göre daha yaşlı... Yani arada bir on yaş var... Buna nasıl hazırlandınız...
Arzu bakımlı bir şehir kadınıydı, ama abartısız, olması gerektiği kadardı. Feraye çok içimizden biriydi. Kasaba kızlarının fönlü saçlarla gösterilmesi, fakir bir ailenin her gece abajurları açık tutarak uyuması seyirciyi kandırmaktır! Hani doğallık ve inandırıcılık nerede? Feraye'yi oynarken saçımı duştan çıktığım haliyle kullandım ve şimdi de Zehra için her an kuaförde olmak durumundayım. Makyajla ve kıyafetlerle de kırklı yaşlarda gösteriliyorum. Ama gerçekte yirmi sekizim (Gülüyor)!

Yüzünüzde neredeyse hiç makyaj yok. Kozmetik sevmez misiniz?
Herkes gibi ben de güzelliğime önem veririm elbette. Ama abartmayı sevmem. Her şey dozunda olunca güzel diyelim.

Ters Düz'de en yakın arkadaşınız Ece'yle zıt düşmeniz ya da Apartman'da komşularınıza üstten bakan bir tavra sahip olmanız çok eleştiriliyor. Bu sizi nasıl etkiliyor?
Bazen gereğinden fazla büyütülüyor gerçekten. Demek ki çok iyi oynuyoruz (Gülüyor)! İnsanlar bunu gerçek sanıyor.

Yorumlardan etkilenip asla böyle sahnelerde oynamam dediğiniz oldu mu?
Hayır. Senaryosuna inandığım her işin içinde yer almak isterim.

SELFIE ÇEKİLDİĞİM HERKESİ SEVGİLİM ZANNEDİYORLAR!

Son günlerde adınız Apartman'daki rol arkadaşınız Kenan'ı oynayan beyle anılıyor. Böyle bir şey var mı?
Biz aile gibi, sıcacık bir setiz. Kenan da genç bir arkadaşımız. İki selfie çekiliyoruz, sosyal hesaplarımızda paylaşıyoruz diye magazinciler bizi sevgili yapmaya bayılıyorlar! Bu iddialara ikimiz de gülüyoruz.

Ters Düz'de de Mehmet'le bir iddia olmuştu ama...
Açıkçası diziyi başka bir şehirde, hele de dağ başında çektiğiniz zaman yapılan haberleri bazen geç duyuyorsunuz ya da cevap veremiyorsunuz. Mehmet çok genç, olur mu hiç öyle şey!

Sinirlendiniz sanki...
Ama haksız mıyım?

Şimdi biraz da Apartman'ın sezon finaline ilişkin tüyolar alalım. Fragmanlar ekranda dönmeye başladı, seyirci iyice meraklandı.
Evet ama sezon finaline biraz daha var, yani birkaç bölüm daha. Biz sezon finalinin çekimlerine dün başladık. Senaryonun gerisinden henüz haberim yok. Ancak izleyenlerin şaşıracağı bir bölüm olacak. Sevgi ve Zehra arasındaki düşmanlığın nedeni yanıt bulacak. Cinayetle ve katille ilgili de sürprizler var. Aşk ve gizem diyelim.

Tatil planlarınızda neler var?
Apartman sezon finali yapana kadar buralardayım. Belki bir haftasonu için Ege'ye uçabilirim. Ancak bayramdan sonra Marmaris'te uzun tatilime başlayacağım. O zamana kadar çalışmaya devam.

PLAJ ÇANTAMIZI SIRTIMIZA TAKIP UÇAĞA ATLIYORUZ

Yeni sezon ne zaman başlayacak?
Vallahi o hiç belli olmuyor. Bize de hep son anda söylüyorlar. Plaj çantamızı sırtımıza takıp uçağa atlamak zorunda kalıyoruz! Çekimler Ağustos sonu Eylül başı gibi yapılıyor genelde. Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam'ın ikinci sezonunun gelip gelmeyeceği belli değil, zira Ters Düz ve Apartman'dan sıra kalmayacak gibi. Apartman devam edecek, zaten daha yeni başladık. Ama ben en çok Ters Düz'ün yeni sezonu için sabırsızlanıyorum. Hikayeye öyle kilit bir yerde ara verildi ki, neler olacak çok merak ediyorum! Yeniden dağa çıkmak eğlenceli olacak (Gülüyor)!

Not: Bu röportaj hayal ürünü olup gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur.


3 yorum:

  1. Hayali röportaj da çok güzel bir fikir olmuş ki :))

    YanıtlaSil
  2. Çok yaratıcısın sendeki yetenek harika :)

    YanıtlaSil
  3. yaaaa ne güzel düşünmüşsün kiiiii :)eceyle de röportaj yapsan yaaaa:)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...