2 Haziran 2014 Pazartesi

GECENİN MÜKEMMEL'İ


Roman yazmaktan tutulmuşum, açayım interneti birkaç şarkı dinleyeyim dedim Hande Yener'in bugün çıkan "Mükemmel" albümünden. Korsan şarkı değil elbette, onların paylaştığı şarkılardan dinledim.

Yazın palmiyelerin arasında bisiklet sürerken dinleyeceğim albüm gün itibariyle kraliçeden geldi... Tweet attım böyle. Hande Yener de retweet etmiş. E insan seviniyor tabii. Aslında her sanatçının/şarkıcının böyle ilgili olması gerekiyor.

Pop mu elektronik mi ikilemine girmeden, şarkısını söyleyip gitmiş Hande Yener. Sound iyi. Tutma derdi olmadan söylese şarkılarını, o güzel sesine yakışır bir biçimde, yani demek istediğim çok daha kaliteli şarkılara da imza atabilecek. Ama tabii işin magazin durumu da var.

Son olarak: Şimdilik birkaç şarkısını dinlediğim "Mükemmel"i sevdim. "Hande'ye Neler Oluyor?"dan sonra en iyisi bu olabilir, dikkat!


5 yorum:

  1. Evet bikaçını bende sevdim ve pop elektronik karmaşasından kurtulmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben en son ne zaman Hande dinledim hatırlamıyorum. Merak ettim bi bakim =)

    YanıtlaSil
  3. Ben de merak ettim. Bir dinleyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Ya o değil de gerçekten Hande'ye ne olmuş? Dünkü haberlerdeki görüntüler baya şaşırttı beni, eheh magazin forever bildirdi :)

    YanıtlaSil
  5. Kedili bir sarkisini dinledim hostu :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...