6 Haziran 2014 Cuma

KONULAR ARASI GEZİNMECE


YASEMİN VE EMEL'DEN İYİ FİLM OLUR

Umutsuz Ev Kadınları'nda büyük finale artık iki ya da üç hafta kaldı.

Dizinin titiz ev hanımı Nermin'i canlandıran Bennu Yıldırımlar ile iki ay önce yapıp geçen sayıda yayımladığım röportajda finale ilişkin tüm ipuçlarını konuşmuştum.

Gül Çıkmazı'nın iki zıt komşusu Yasemin ve Emel diziyi alıp götüren en komik karakterlerdi...

Songül Öden ve Özge Özder çok iyiydiler.

Dizinin çekimleri çoktan bittiği için böyle konuşuyorum.

Desperate Housewives'taki senaryoyu birebir -her ne kadar bazı karakterleri değiştirseler de- alıp uyarlayan dizi onun bittiği yerde bitecek bitmesine, ama sosyal medyada takipçiler dizinin bitmemesi için mesajlar yazıyorlar.

Dizi Türkiye haricinde yaklaşık on beş ülkede daha yayınlanıyor. Diziyi herkes çok seviyor. Biliyorsunuz ki biz Avrupa/Amerika ülkelerinin dizilerine bayılıyoruz, Arap/Orta Doğu ülkeleri bizim dizilerimize. Hatta röportajda Bennu Abla'ya, "Sizin oynadığınız dizilerin Orta Doğu'da da yayınlanıyor olması gibi bir durum var," diye başlayan bir soru sormuştum, Yaprak Dökümü'nü de hatırlatarak.

Demek istediğim, dizi bittikten sonra... Sırada ne olmalı?

Sinema...

Madem dizi hem bizim ülkede hem diğer ülkelerde çok seviliyor...

Madem Desperate Housewives'taki senaryoyu istediklerinde değiştirebilme hakkına sahipler...

Yasemin ve Emel ekseninde, dizinin bittiği noktadan ötürü belki sonrasında yaşananları konu alan bir film çekmeleri mümkün olmayabilir ama, o olmazsa dizinin öncesini anlatan bir film çekmek için daha ne bekliyorlar... Dizinin hayranları tazeyken ve oyuncular hiçbir yere dağılmadan, önümüzdeki sonbahar için... Neden olmasın?

SEZONUN JÖN OYUNCUSU

 
Bu sezonun jön muhabbetinin kralını kendime göre açıklayayım...
 
Ne Kıvanç Tatlıtuğ ne Kenan İmirzalıoğlu...
 
Kara Para Aşk'taki Engin Akyürek.
 
Diziyi seyretmiyorum ama yenilenen imajı ve performansıyla sezonun jönü oldu.
 
Ondan sonra da rahatlıkla Salih Bademci ve Aras Bulut İynemli'yi sıralayabiliriz.
 
Sizi şaşırttım mı?
 
MÜKEMMEL

Bu hafta Mükemmel albümünü çıkardı Hande Yener... Ben hiç böyle güzel bir albüm beklemiyordum doğrusu! Her şarkıyı tek tek yorumladığım yazıyı çoktan yazdım, akşama yayımlarım. Peki siz blogumda benim başka hangi içerikleri/konuları yazmamı istiyorsunuz? Gönül rahatlığıyla söyleyin, çünkü ben sizin istediğiniz ve okuyacağınız konuları yazmak istiyorum...




3 yorum:

  1. Bu dizinin bitmesine üzüldüm, zaten nadiren dizi izliyorum, baktığım tektük diziden biriydi, niye bitiriliyormuş acaba? Yasemin karakteri çok sevimli geliyor bana, Emel ise - ya bu kadıncağızın gözleri, bakışları çok çok - nasıl desem - kusura bakmasın da- içten pazarlıklı, sinsi geliyor bana:( hani komşum olsun istemezdim ama dizideki dobralığı bazen hoşuma gidiyor:)
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de dizide en çok onlara bayılıyorum.
    Belli mi olur belki çekerler.
    Bu arada Tuba Büyüküstün'le oynamasının bunda yeri çok büyük mesela Beten Saat'le olmamışlardı..
    Aras Bulut İynemli de çok iyi bir oyuncu olduğunu gösteriyor. .

    Hande Yener bu albümüyle eski dinleyici kitlesini tekrar toplar bence :)

    Hikayelerin yanında böyle yorumlarına devam et bence çok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  3. uyurken televizyon açık kalmalı ki genelde müzik kanalı açık kalır ama her hafta tekrarından umutsuz ev kadınlarına bakarım.ki dizi yada tv cidden seyretmiyorum.çok gülüyorum hatunlara ve karakterleri çok güzel oturtmuşlar.o yüzden bitmesini istemiyorum açıkçası.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...