25 Haziran 2014 Çarşamba

GELMEDİ SİZDEN BİR HABER...

Her sefer şu boş sayfayı açtığımda, yazacak çok konu var da aklımda, siz en çok hangisini keyifle okursunuz diye düşünmekten hiçbir şey yazmadan ya da yazıp yayımlamadan çıktığım oluyor.

Anket yapıyorum, katılım az...

Soru soruyorum, cevap yok...

Hikayelerime mi ağırlık vereyim, magazin yazılarıma mı, ev-dekorasyon dosyalarıma mı, kafe/yemek yazılarıma mı, seyahat yazılarıma mı, yoksa kendi gündelik hayatımdan kesitlere mi...

Cevap vermeyince de siz, yazasım kaçıyor benim.


8 yorum:

  1. Yaa bu ne karamsarlık böyle :)
    Kendi adıma hikaye ve gündelik hayatla ilgili şeyler okumayı daha çok seviyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca yazasın kaçmasın hep yaz :)

    YanıtlaSil
  3. İçinden ne yazmak geliyorsa onu yaz, öyle daha samimi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de ya hikayelerin çok güzel günlük hayattan kesitler de çok güzel oluyor ve zaten güzel yazıyosun ki :)

    YanıtlaSil
  5. içinden ne geliyorsa yaz bence... Birgün öyle, bir gün böyle :)

    YanıtlaSil
  6. İçinden geldiği gibi yaz kardeşim. Biz okuruz.

    YanıtlaSil
  7. Ama öyle ısmarlama yazı mı olurmuş sen ne istersen yazacaksın biz ne istersek okuyacağız ;)

    YanıtlaSil
  8. kendi keyfine göre yaaaz okurlara bakmaaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...