26 Haziran 2014 Perşembe

İÇİNDEN "ÇOK" GEÇEN CÜMLELER...

 
ÇOK kitap okuyan ben, yani öyle böyle değil sahiden de bir kitap ve ayrıca dergi kurduyum, bu yıl nedense bir uğursuzluğa mı düştüm, nedir, elimdeki kitapları tertemiz bırakıverdim! Gerçi normalde de okuduğum kitapları sanki hiç okunmamış/ellenmemiş gibi bırakırım, ama bu sefer bu ifadeyi kitapları yarıda bıraktığım anlamında söylüyorum. (Acaba onları sahaflarda satsam mı diye de düşünmüyor değilim,  ama daha önce hiç böyle bir şey yapmadım, sizce ne yapsam?) Romanların her türünü severim. Özellikle polisiye/macera/gizemciyim. Bana önerebileceğiniz nefis yaz kitaplarına da açığım!
 
Hava ÇOK sıcak. İlerleyen günlerde ne yapacağız bilmem...
 
Yazdığım romanda sona ÇOK yaklaştım. Hem de öyle yaklaştım ki, Temmuz'un sonu gibi bitirmeyi planlıyorum. Gerçi daha yazmam gereken -tahmini- bir 50 sayfa daha var, ama inşallah bitirebileceğim de şöyle "OH BE!" diyebileceğim!
 
Bugün Kız Kulesi'ne gideceğim sanırım. Eğer gidersem, birÇOK fotoğrafla sizi blogum üzerinden elbette haberlendireceğim!
 
Not: Fotoğraftaki ÇOK sevimli bir oda! Ama benim odam değil bu...
 
 

4 yorum:

  1. polisiye/macera türünden çok kitabım var evde ama okuyamadım malesef eve gidince yazarım isimlerini :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iade-i ziyaret yapayım dedim ve geldiiim. Kitap mı yazıyosunuz! Yayınlatmayı düşüünüyo musunuz, yoksa henüz değil mi? Hayıııııır kitaplarınızı sahaflara satmanıza karşıyım. Hem değerinin çok altında gidiyor hem de bugünlerde okumak istemeseniz de elbet okumak isteyeceğiniz gün gelir. Tabi bunlar benim düşüncelerim. :)

    YanıtlaSil
  3. "Ümitle açılıp, kazançla kapanan kitap iyi bir kitaptır."
    Alcott
    :)) eğer sizinde zevkle okuduğunuz kitapları başkalaıyla paylaşmak istiyorsanız (yani bunu elden çıkarmak gibi düşünmeyin) bu kitapları sahaflarda satmanız tabikide güzel birşey :)))

    YanıtlaSil
  4. yaw benim kitap başlığını okusana. sölediğin tarzda kitap çok bende. papiniyi sakın kaçırma bi de necronomicon :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...